Snorkelen

Zondag snorkeldag, dat weet iedereen. Zo gezegd, zo gedaan. Wij met een grote catamaran boot (100 man) richting rif. Alhoewel, rif..,, meer een zandbank met wat steen en begroeiing. En wat vissen, minder kleurig dan verwacht maar toch 2 Nemo (clownfish) en de paarsgele (Dory) gezien. Toch wel leuk voor beginnende snorkelaars, en dat zijn wij. Alles bij elkaar een uur heen, een uur terug varen en een uur duiken daartussen. Op de terugweg ging de tap open, drinken was vrij. We hadden prachtig weer, dus een zeer vermakelijke middag. Na afloop terug naar het hotel en een duik in het prachtige zwembad genomen om het zout van ons af te spoelen. Daarna omkleden en terug naar Duval Street om te eten. We wilden onderweg nog even het "Southernmost Point of the continent USA" aantikken, maar dat haalden we net niet. Weer heerlijk gegeten, wat eenvoudiger dit keer. We waren ‘s-middags tenslotte nog bij Five Guys geweest voor een hamburger. Bij het afrekenen met de ober in Duval Street kregen we nog even een sneer over de hoogte van de fooi, maar zoals Sanne zou zeggen: WTF!! Terug naar het hotel, next stop Miami, met een bezoek aan de Miami Marlins tegen de St. Louis Cardinals!

Theo

Voortaan dus Sanne laten afreken, wordt de vakantie nog een beetje betaalbaar!