Naples

Dinsdag 31 juli vertrek Sarasota Days Inn en op naar Naples. Onderweg de mooie brug over de Tampa Bay gezien en wat andere mooie plaatjes. Vlak voor Naples ligt Outlet Miromar waar we flink wat uurtjes geshopt hebben en voor iedereen wat wils hebben gevonden. Van ondergoed tot schoenen, we zijn allemaal geslaagd! Later op de dag ingecheckt bij de Quality Inn and Suits Golf Resort in Naples. Kamer op de 3e verdieping met uitzicht over de driving range en een paar holes van de golfbaan. We konden meteen aan de poolbar eten. Vandaag taco -dag met soft taco's zoveel je maar wilt voor 1 dollar per stuk. Allemaal 1 of 2 taco's als voorgerecht en toen nog wat hapjes en salade. Met moeie voeten van het shoppen op tijd naar bed.

Woensdag 1 augustus. Na het ontbijt het strand van Naples opgezocht. Tijdens de rit van 15 minutem naar het strand werd de lucht steeds donkerder maar eenmaal aangekomen was het zonnig met hier en daar (gelukkig) een wolkje. Warm zat zo! Ook hier weer geen strandtentjes zoals wij dat van andere vakantieoorden kennen. Wel prachtige stranden met heel fijn en licht zand en wederom warm zeewater. Terug naar de Inn via het oude centrum van Napels waar we een drankje hebben gedaan in het BoatHouse. De locatie is te huur voor feestjes en partijen, dus voor wie nog plannen heeft....

Bij het zwembad wat gegeten en de rest van de dag in en rond het zwembad rondgebracht. Begin van de avond terug naar de outlet omdat Sanne dacht iets gekocht te hebben, maar nee dit witte spijkerjackie van Hilfiger bleek niet gekocht te zijn. Toch maar even terug om het jackie te halen. Het was nou eenmaal zo'n koopje en slechts 20 minuten rijden! Morgenochtend vroeg weer een rondje golf. Sanne en Sjoerd vermaken zich wel bij het zwembad en wij zullen met een golfcart waarschijnlijk binnen 3 a 3,5 uur rond zijn. Benieuwd naar de baan en naar de golfsets die we gaan lenen, zin in!