Amelia Island

Na een rit van 174 km komen we op Amelia Island aan. Een eiland van 21 bij 6 km en met heel overzichtelijk 1 stadje Fernandina Beach. 9000 inwoners en ons hotel Hampton Inn vlakbij het strand. Vergeleken met de Quality Inn in St Augustine echt zeer luxe. Met net wat grotere double beds (Queens) dan in het vorige hotel en alles fris en nieuw. De kamer was om 12 uur al klaar en na de spullen gedropt te hebben en een bakje koffie op naar het oude centrum.

Lunch in Sabbia. Heerlijk eten met een vleugje Grieks. In de middag naar het strand. Weer een mooi breed strand met nu wat meer duinen. Weer heerlijk warm water. Hele vreemde gewaarwording. En fikse golven waar je heerlijk doorheen kunt duiken of mee kunt zwemmen. Na een paar uurtjes zonnen en dus een lekker gekleurd huidje even opfrissen in het hotel en op zoek naar een eettentje. Ook hier een strandtent gevonden (Sliders Sea Side Grill) op loopafstand van het hotel. Super gezellig met live muziek en heerlijk eten. Morgen gelukkig nog een dagje hier. Wellicht gaan Hans en ik golfen in de vroege morgen. Ook leuk!

Wendy

Zie net (voor t eerst?) jullie verhalen. Prima naar jullie zin zo te lezen, geniet nog lekker van jullie vakantie!)

Karin de Wit

Dank Wen, gaat lukken!