Op naar Las Vegas

Na nog een avondje sterren kijken op KOA Kingman zijn we de volgende dag vertrokken naar de volgende en laatste campground: Sam's Town in Las Vegas. Aangezien we langs Lake Mead het grootste stuwmeer van de USA en de Hoover dam reden zijn we daar even gestopt. Indrukwekkend bouwwerk en prachtig om net als bij Lake Powell midden in de droogte zo'n groot meer te zien. Door naar Vegas waar we het rondje met de camper afsloten. Waren we bijna 2 weken geleden alleen in hotel Circus Circus gebleven, nu was het tijd om over de Las Vegas boulevard ofwel "the Strip" te lopen. Wat een geweld van neonreclame en show is dat! Veel uitgedoste en of als Spiderman, Batman of noem maar op verklede mensen. En bijna op elke hoek bedelaars met spreuken als ' my ex had a better lawyer....need money to pay the rent' of ' my wife left me, need money to rent a new one'. Het is natuurlijk heel sneu zijn maar ik moest er toch een beetje om lachen. Of ' why lie? Need BEER!'

Na een flink stuk lopen, wat eten en wat drankjes gingen we verhit en met pijnlijke voeten terug naar de camper. Het was nog steeds 31 graden dus het was heerlijk dat het zwembad nog open was. Konden Sjoerd en ik heerlijk afkoelen voor het laatste nachtje in de camper. Morgen bijtijds opstaan, camper inleveren en met een taxi naar McCarren airport. Op naar de andere kant van de US naar New York. Weer een nieuw avontuur

Monique

En niet gegokt in de casino's of romantisch opnieuw getrouwd?