Van Lake Powell via Antelope Canyon en Horseshoe Bend naar campground Williams

Yes gelukt!

Om 11:00 konden we met de pick-up truck olv Navajo Tarra richting Antelope Canyon. De weg ernaar was door een hele stoffige rivierbedding maar het was de hobbelige rit meer dan waard. Heel bijzonder zo'n Canyon waar je door de lichtinval hele fraaie foto's kon nemen. Met de hulp van Tarra het huilende oog, een beer, een hartvorm, A. Lincoln en een draak gezien. Die gek genoeg soms beter op de foto dan in het echt zichtbaar waren. De tour duurde ruim anderhalf uur. Toen op naar Horseshoe Bend. Dat was even andere koek, net zo droog maar dan vol in de zon. Genoeg water mee en omhoog bij het zandpad. Boven gekomen was de Colorado nog niet te zien, Lake Powell zagen we wel in de verte liggen. We moesten nog via een rotsig pad een flink stuk omlaag....dat zal terug wel zwaar worden.

Prachtig uitzicht op Horseshoe Bend, de Colorado River maakt hier een 180 graden bocht. Tocht terug omhoog wad inderdaad zwaar. Voor sommige andere bezoekers té zwaar want er moest een ambulance komen.

Met de dingen die we wilden doen en zien op de gevoelige plaat op naar Campground Williams ten zuiden van de Grand Canyon. Het laatste National Park wat we gaan bekijken in deze vakantie.