Bryce National Park

In de ochtend de shuttle bus richting Sunset point genomen om de Navajo loop te lopen. Maar daar aangekomen hadden we te weinig tijd voor de wandeling. We hadden namelijk de Rainbow Tour gereseveerd om 13:30 en konden niet het risico nemen om deze bus te missen. Daarom hebben we zelf op het uitkijkpunt wat rond gelopen en vooral mooie foto's gemaakt. De foto's houden jullie tegoed. Want sinds het hotel in Las Vegas heb ik onvoldoende sterke wifi om foto's op te laden. Maar dat hadden jullie als trouwe volgers vast al gemerkt :-)

Na Sunset point dus terug om spullen (wat te eten en vooral veel water) te pakken en op de Rainbow tour bus gewacht. Goed dat we gereserveerd hadden want de bus zat goed vol. De chauffeur vertelde 100 uit en bracht ons naar de mooiste plekken. Van vergezichten op 9000 feet tot Fairytail land waar de rottsformaties met een beetje fantasie op stripfiguren en dieren lijken.

's Avonds de tip van familie Jorissen opgevolgd en bij Best Western Ruby's Inn gegeten. Was lekker en uiteraard moesten we het op de kaart vermeldde Hoodoo bier proeven. Hoodoo's zijn de rotsformaties die als een pilaar opgestapeld staan.

Bij de camper nog een vuurtje gemaakt om de mooie dagen in Bryce af te sluiten. Morgen naar Lake Powell, op naar een nieuw avontuur.

Ellen

Leuk, ben benieuwd naar de laatste foto's! X