Van Zion naar Bryce National Park

Na een klein vuurtje op de mooie campground het laatste nachtje doorgebracht in Zion. Het was echt een hele mooie ervaring om door dit park te rijden en te wandelen. Na het ontbijt en de camper legen en vullen gingen we op weg naar campground Ruby's Inn in Bryce. Benieuwd naar wat er komen ging. Zion was prachtig. Hoe zou Bryce zijn. De weg ernaar toe was in ieder geval weer erg mooi. Net voor Ruby's Inn ca 30 gallon, ruim 100 liter getankt. Ingecheckt en de camper op de plek gezet. Ook hier weer een mooi plekje, tussen wat bomen en door de bomen verderop heb je uitzicht over een meertje. Uiteraard wilde Sjoerd zwemmen en hebben we later met vrienden van de korfbal, familie Jorissen afgesproken op het terras bij de winkel. We wisten dat we elkaar zouden treffen want we doen bijna hetzelfde rondje in tegengestelde richting. Onder het genot van een drankje ervaringen gedeeld. Leuk hoor, aan de andere kant van de wereld elkaar tegenkomen!

Zij gingen door naar Zion en wij dus net aangekomen in Bryce.