Kan het nog mooier??? JA!!!

Eerste nacht in de camper was wennen. Je hoort van alles, het schudt af en toe en het is warmer dan in de gekoelde hotelkamers. Maar alle begin is moeilijk en het komt vast goed. Enne dat kingsize bed valt tegen hoor Mo. Ik heb ook een 360 graden foto voor je gemaakt van de binnenkant van de camper maar denk niet dat dat goed overkomt op het log. Komt thuis wel....Alles is hier groot, van drankjes tot koekjes maar de bedden niet. In ieder geval niet in de camper of de hotels waar wij te gast waren.

Vandaag nog een halve dag genoten van het zwembad en de Spa op Desert Skies in Mesquite. Toen de boel opgeruimd en onderweg gegaan naar de volgende bestemming campground the Watchman in Zion National Park in Utah. In 2 dagen 3 staten gezien...Nevada, Arizona en nu dus Utah. De route was weer prachtig, misschien nog wel mooier dan het was. Even een stop voor zo'n lekkere grote bak sterke koffie en een broodje (bij de eerste Burger King, maar dat mag toch wel na een week?) in St. George en weer verder. Aangekomen bij Zion een annual pas gekocht want dat is voordeliger dan losse passen als je meer dan 3 parken gaat bezoeken.

En dan de vraag kan het nog mooier? Ja dus! Nog voor we bij de plek waren herten gezien! Wat een mooie plek, loop B...er zijn er 6, plaats 02. In de schaduw, bijna direct aan de Virgin River, waar waterrat Sjoerd uiteraard al weer in heeft gezwommen.Uitzicht op de Watchman, dat is de hoge rots achter Hans zittend aan de picknicktafel. Echt net een film, ja ja dat heb ik vaker gezegd maar het is echt zo. Al snel kwam er een nieuwsgierige eekhoorn kijken en liep er een hert door de 'tuin'. Hoe mooi wil je het hebben?! Soep met stokbrood gegeten en een les gevolgd over dinosaurussen in het amphitheater op het park. En zoals dat hoort op een campground de dag afgesloten met een kampvuur.

Morgen schoenen en wandelstokken huren om ons goed voorbereid aan de Narrows, een tocht door de Virgin rivier, te laten beginnen.

Monique

Dus lekker knus tegen elkaar aan slapen dat vindt Hans vast niet erg????