Na de drukte van Vegas tijd voor...Mesquite

De drukte van Vegas achter ons gelaten en op naar de camper verhuur net buiten het centrum. Even wat uitleg , een instructievideo kijken en op pad. Hans en Sjoerd in de camper achter Sanne en mij in de Explorer aan naar het McCarren vliegveld om de auto in te leveren. Al snel gewend aan de camper. Automaat met schakelaar aan het stuur en natuurlijk wat breder, langer en vooral hoger dan we gewend zijn. Sanne en Sjoerd vinden het heerlijk om in de camper te zitten. Lekker ruim! Weer eindeloos veel kilometers weg met bergen aan weerszijden. Even wat verwarring bij aankomst in Mesquite. De TomTom kon het adres van onze campground niet vinden en bij navraag werden we naar RV Sun Set gestuurd. Dat is niet de juiste campground en bij bellen naar Desert Skies kregen we het antwoordapparaat te horen. Gelukkig was de lokale brandweer behulpzaam en ons werd uitgelegd dat Desert Skies verderop net in Arizona (niet in Nevada) ligt en dat de weg inmiddels een andere naam heeft. Vandaar!

Bij aankomst was de extra tijd die we nodig hadden om te zoeken meteen vergeten. We bleken namelijk een zwembad voor ons zelf te hebben met het mooiste uitzicht dat je maar kan wensen. Het lijkt wel een filmdecor! Hopelijk komt het op de foto's een beetje over. Nu zit ik te typen, na net een rondje mannen tegen de vrouwen midgetgolf, onder een hele mooie sterrenhemel. Weet zeker dat je dat niet kunt overbrengen met de camera's die wij bij ons hebben. Morgen door naar Zion National Park, dan zal het wel weer lukken wat mooie plaatjes te schieten