LA, Beverly Hills en Hollywood

Na een mooie dag en avond (walvissen gezien!) in Pismo Beach op naar LA. Best een stukje rijden maar er was weer veel moois te zien. Hilton airport hotel was de volgende stop. Van buiten niet bijzonder maar van binnen des te mooier. Groot en glimmend. Na inchecken en Sjoerd gerust gesteld te hebben over de aanwezigheid van zwembad en jacuzzi's gingen we Beverly Hills en Hollywood bekijken. Wat een mooie auto's en huizen in Beverly Hills. Drankje op het terras bij Porta Via, waar de eigenaar en zoon fans waren van Van Persie, Schneijder en Robben, en kijken maar. En wat een exentrieke mensen in Hollywood. Er is vast altijd wat te doen, met veel mensen, licht en geluid. Pizza gegeten boven de Blvd en nog wat winkels bekeken en natuurlijk foto's gemaakt van de walk of fame. De beroemde Hollywood tekst tegen de berg gezien maar door de schemering lastig vast te leggen. Sanne had een goed idee, namelijk om de vaste verrekijker te gebruiken. Best leuk geworden : zie foto.

Redelijk op tijd terug naar het hotel want er was behoefte aan wifi en......morgen gaan we zwemmen voordat we gaan ontbijten en op weg gaan naar Vegas.

Theo

Zo zie je maar weer, je kan de halve wereld af reizen, maar zonder zwembad geen vakantie! Sjoerd, nu nog effe een bommetje!!!

Marion

Wat een mooie verhaken! Leuk om jullie zo te volgen zussie.
X

Marion

Verhalen dus????. En Sanne goed idee van die verrekijker! ????