Laatste dagje San Francisco

Eerst in jaren 50 style ontbeten in Lori's. Omeletten met bacon en worst en pancakes met warme stroop smaakten weer goed. Koffie wordt steeds bijgeschonken, dus goed wakker richting Union Square. Macy's, Express en wat andere winkels gezien maar uiteindelijk geslaagd bij de H&M. Met de hop on en hop off bus naar Fishermans warf waar we bij de beroemde bakker Boudin hebben gegeten. Bij Madam Tussauds celebrities gezien als George Clooney, Hitchcock, Marilyn Monroe en M. Ali. Hans natuurlijk op de foto met Tiger Woods en Marilyn. Pier 39 en de zeeleeuwen bekeken en ook Alcatraz vanaf het vaste land goed kunnen zien. Toen weer tijd voor wat actie: 7D experience! In een donkere zaal zittend op een bewegende stoel in een soort computer schietspel beland. Levensecht door de bewegingen en de geluiden en door de zombies die vlak voor je opdoken. Doel was de zombies neer te schieten en de burgers te beschermen. Echt heel gaaf! Dikker winnaar Hans, toen Sjoerd.....jaja een ps 3 is toch ergens goed voor ..... en Karin laatste. Via Fishermans warf teruggelopen naar Tenderloin, de wijk waar ons hotel ligt. Onderweg eenvoudig maar lekker gegeten en toen naar het hotel voor het laatste nachtje in San Francisco.

Marieke

Klinkt super allemaal, Karin! Leuk om de Hollandse dag te beginnen met zo'n enthousiast verhaal. Ik wens jullie een hele fijne reis verder! :-)

Theo

Marilyn Monroe, die had ik ook wel willen zien en Monique zag wel wat in Clooney. Dat je dan de halve wereld moet afreizen om uiteindelijk te slagen bij de H&M is ook wel bijzonder! Wordt dus een onvergetelijke reis zo. Veel plezier allemaal!

Diny

Jammer he om deze mooie stad achter jullie te moeten laten, maar jullie hebben leuke dingen gedaan en gezien!!! Op naar de rest van Californie!!!

Marja

Supervet he? Ben je ook nog met de cable car up hill geweest? SF is een geweldige stad. Is al enige tijd geleden dat ik er geweest ben maar het staat nog op mijn Bucket list. Mijn nicht woont er vlakbij dus ik heb in ieder geval een logeeradres ????. Geniet van de rest van jullie vakantie; er is zoveel moois te zien en te beleven.

Lia de Wit

Leuk jullie verhalen tot nu toe en ik lees veel over eten, zit vast in de familie :)

Ellen

H&M, haha!!!
Leuk om alle verhalen te lezen....
Hier is t ook afzien, prachtige omgeving en vakantiehuis, heerlijk eten en drinken, hoge temperaturen en veel zo'n. ...
x