Combo Tour Hop On and Hop Off en bezoek the Aquarium en Alcatraz

Toch een klein probleempje vanaf Houston......want hoewel wij goed zijn aangekomen op het vliegveld van San Franscico waren de koffers dat niet. Alleen de koffer van Sanne lag op de band, de andere 3 waren nog onderweg. Raar, want we hebben ze allemaal op dezelfde plek bij de transportband op het vliegveld van Houston gezet. Vandaag dus in iets te warme kleding (behalve Sanne) door San Francisco getoerd met de hop on en hop off bus. Lekker boven in de buitenlucht gezeten en ondertussen veel van SF gezien inclusief de Golden Gate brug. Daarna het Aquarium in the Bay bezocht, niet alleen veel moois gezien maar ook aan kunnen aanraken. Het was inmiddels behoorlijk warm geworden dus voor we de boot naar Alcatraz namen was het tijd voor een koude Corona bij Pier 39. Wat kan een koud drankje toch heerlijk smaken!Om 15:20stapten we op de boot naar Alcatraz waar we dankzij een mooie audio-rondleiding in het Nederlands veel geleerd hebben over het ontstaan, het doorbrengen van tijd en het sluiten van 'The Rock'.

Bij terugkomst in het Metropolishotel hoorden we dat de 3 koffers inmiddels bezorgd waren. Heerlijk, morgen wat luchtigs aan want de voorspellingen zijn prima! Nog geen plannen, misschien Golden Gate park of Madame Tussauds, maar het wordt vast weer een prachtige dag!

Ellen

Gelukkig koffers weer terug, fijne reis verder! X