Laatste stop Miami

Aankomst in Miami in de namiddag rond 16 uur. Ingecheckt in het mooie hotel Marseilles met een prachtig zwembad en tuin die doorloopt tot het privestrand. Uiteraard nog even de zee (golf van Mexico) in en op weg terug naar de hotelkamer een afspoelduik in het zwembad genomen. Wat een luxe toch! Snel omkleden en taxi bestellen om naar het Marlins Park te gaan om de honkbal wedstrijd tussen de Miami Marlins en de St Louis Cardinals te zien. Niet zoveel actie als in een korfbalwedstrijd maar toch leuk om de sfeer weer te proven. In 2015 bij de New York Yankees tegen de Toronto Blue Jays was het zo goed als uitverkocht maar deze wedstrijd was blijkbaar minder belangrijk want er waren nog voldoende lege stoelen. We dachten daardoor meer kans te hebben om een honkbal te vangen maar helaas ook dit keer geen bal gevangen. De Marlins wonnen wel met 2-1! Terug naar het hotel met Uber. Nieuw voor ons en maar o zo handig en veel goedkoper dan een taxi!
Dinsdag 7 aug: helaas de laatste dag! Lekker en uitgebreid ontbeten in het hotel om de laatste dag goed te beginnen. Omdat de tuin, het zwembad en het strand zo mooi zijn besloten we de laatste dag bij het hotel te blijven. Nog even lekker relaxen en genieten van de zon. Want wat is er lekkerder dan zonnen en vooral veel zwemmen als het zo warm is? En natuurlijk geeft de mooie omgeving de laatste dag extra glans. Eind vd middag de koffers gepakt en South Beach in om toch een stukje van Miami te zien. Volgende x meer tijd voor Key West en Miami uittrekken want dat zijn DE plaatsen waar het in de avonden zeer gezellig is. Veel terrassen en eettentjes. Heerlijk gegeten bij Tapelia (met name de Osso Bucco van Hans was zalig) op Lincoln Road. Al uitbuikend over de sfeervolle Espanola Way en Ocean drive gelopen en de laatste winkeltjes bezocht. Nog wat foto's van Miami gemaakt om te helpen herinneren hoe tof het was. Morgenochtend om 9 uur moeten we de Jeep Patriot inleveren bij Alamo verhuur en stappen we na ruim 3,5 week weer op het vleigtuig naar huis. Het was weer een hele mooie trip! Bedankt voor het volgen en de leuke reacties en wellicht tot een volgende reis??