St Augustine

213 km noordoostwaarts rijden van Kissimmee naar St. Augustine. Naar zeggen de oldest town van de USA. Veel mensen die dit willen zien, volk genoeg. Flink zoeken naar een parkeerplaats en uiteindelijk vonden we er 1. Mooi stadje, vol met shops en geschiedenis. Nou ja voor Amerikaanse begrippen dan. Maar leuk om te zien. Hapje eten met uitzicht op de vesting aan het water. 's Avonds uit eten bij Salt Life. Een strandtent met live muziek, heel gezellig. De volgende dag wat uurtjes doogerbracht op het strand en in de middag naar de Outlet van St Augustine waar vooral Sanne blij werd in de Guess winkel maar Hans ook een mooie korte broek vond. In de avond weer uit eten in Salt Life maar vanwege regen zaten we dit keer binnen. Blijft een leuke tent! Morgen naar Amelia Island het meest Noordelijke puntje van Oost Florida.

Wietske

Mooi,lieverds?

Marion

Leuk om alles zo te volgen zussie. Geinig zo'n oud stadje. X

Jeannette

Ineens vijf berichten ! Leuk te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben en er volgt nog meer moois ! Dus ook dan veel plezier !

Karin de Wit

Oke ze sparen dus op?! Alles prima hier, en gelukkig nog lang geen einde in zicht!

Karin de Wit

He zussie, mooi lichtblauw huisje aan de kust gezien met wapperende vitrage. Is te huur, wie weet voor een volgende x. Ik heb de foto toegevoegd. En in de avond eten bij Sliders met live muziek!