Sea World

Donderdag 19 juli. Na een rustdag gisteren in en rondom het huisje op het park Encantada, op naar het volgende park in Orlando: Sea World.

Vanmorgen (19 juli) redelijk vroeg op pad (8.15) om op tijd bij Sea World aan te komen. Dat lukte! Daardoor konden we zonder lang te wachten in de 3 super achtbanen; de Manta, de Mako en de Kraken unleashed. Ze gaan allen waanzinnig hard en met loopings, schuin ondersteboven of in een kurketrekker kom je vol adrenaline met een schok tot stilstand. Gelukkig zijn de 8banen lekker lang dus echt genieten! Omdat het nog steeds rustig was konden we direct nog een keer in de Manta en Mako. In de middag werd het wat warmer en drukker en namen we plaats in de theater om naar de shows met dolfijnen en orka's te kijken. Wat een vertrouwen tussen trainers en de gigantische dieren. Knap traininingswerk. Leuk om de salto's, sprongen en het nat spetteren van de 1e rijen van het publiek te zien. Wij zaten hoog en droog! Ook werden de trainers voortgeduwd door het water, blijft spectaculair om te zien! Stukken van de shows kunnen filmen met de gopro, ben benieuwd naar het resultaat!

Om een uur of 17.30 hadden we zware benen en vermoeide voeten en besloten we terug te gaan naar het huisje. Even snel naar de Mac en weer genieten van de hot tub!

Lia

Leuk naast de foto's ook een 'dagverhaal'.

Groetjes, en veel plezier (hebben jullie al volgens mij).

Karin de Wit

Ja zus het is weer een mooi avontuur!

Wietske

Super joh??